Grand rapids

6 augustus 2015 - London, Canada

Vandaag zijn we in London , Canada aangekomen.
Gisteren hadden we nog een mooie zonnig dag in Grand rapids,s morgens zijn we bij de shoe store,geweest waar Dad gewerkt heeft.We kregen een rondleiding door de winkel en het magazijn en maken foto s op de werkplek van Dad.
We ontmoeten de schoonzoon en kleinzoon van zijn baas.
Er komen oude foto s te voorschijn en we wisselen emailadressen uit voor nog meer foto s
We stappen weer in de auto s en rijden naar crockery lake waar de familie vd Veen vaak op woensdagmiddag heen ging, en waar Eddie het vakantiehuisje herkent waar ze ook wel eens vakantie geviert hebben.Natuurlijk moet er even naar de overkant gezwommen worden.
Tegen 3 uur gaan we verder en zoeken een wallmart om boodschappen te doen voor onze bbq later bij lake mona die in verbinding staat met lake migichan.
S ja en nu zijn we opweg naar huis er staat al meer dan 5000 km op de teller,wat is dit onvoorstelbaar snel voorbijgegaan!
Dankbaar dat God ons dit gaf.

1. Annemargreet:
    7 augustus 2015
    Fijn dat jullie het mooi gehad hebben en dat God jullie heeft bewaard,een goede reis gewenst.
  2. Krista:
    7 augustus 2015
    Goede reis terug allemaal hoor! En tot gauw in Nederland!
  3. Dia:
    7 augustus 2015
    fantastisch jullie verslag, indrukwekkend! Fijn dat dit aan jullie gegeven is als gezin!
  4. Elly:
    7 augustus 2015
    Een heel goede reis naar huis en tot ziens in Winsum. Ben heel nieuwschierig naar jullie verhaal...
  5. Rita:
    7 augustus 2015
    Prachtig mooi jullie"dagboek" heel erg leuk om mee te lezen en te zien hoe jullie genieten.
    Een hele goede en veilige terug reis. XXX
    Tot straks