Naar La Crosse

28 juli 2015 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

Er staat al 2300km op de teller van onze Jeep !

Toen we er Toronto mee uitreden stond er nog geen 40 km op.

Het is vandaag alweer heel zonnig weer ,s morgens is het om 9 uur al 25 graden Vanuit Chicago gaan we richting Dixon, dat is de geboortestreek van Ronald Reagan,  we doen daar  boodschappen  voor onze picknick, verder op in het Castle rock state park. daar beklimmen we trappen en hebben we een mooi uitzicht over de rock river.

Verder gaan we weer, Illinois is minder vlak dan de staat Ohio hier ook veel boerderijen en eindeloze maisvelden, een motorrijder vertelt ons dat het mais al enorm hoog staat omdat er de laatste tijd veel regen is gevallen, daar hebben wij nog niet veel van gemerkt.

Rond half vier zijn we in de staat Winconsin daar bezoeken we Devil lake state park.

Super mooi meer waar we eerst even zwemmen en daar na een klim naar boven maken , goed opletten waar je loopt want het zijn smalle paadjes met gladde stenen,hoge rotsen en prachtig uitzicht.

pas om half elf komen we aan in ons hotel in la Crosse.