Naar St Ignace

2 augustus 2015 - Saint Ignace, Michigan, Verenigde Staten

Kwart over 8 vertrekken we uit ons tot nu toe minste hotel.
Meestal hebben we twee 4 persoons kamers naast elkaar soms met een tussendeur,vannacht wou de deur van de wc/douche van de ene kamer niet meer open,geen tussendeur,dus op weg naar de receptie, zeggen ze daar probeer maar even met een ijzerdraadje..........fijn hotel.
We rijden richting picktured rocks,maar eerst halen we wat brood bij een soort buurtsuper want,volgens de tom tom is er verder geen winkel te vinden.Als we even later strand zien bij lake superior besluiten we om eerst even te gaan zwemmen,hier is wel zandstrand.De zon schijnt alweer en er waait een.lekker windje.
Als iedereen weer een beetje droog is gaan we verder , we lopen een eind door het bos naar een (alweer)prachtige waterval,op de terug weg naar de parkeerplasts zien we een (kleine)slang !
Nog later zien we prachtige rotsen langs lake superior.Het is zaterdag en dat merken we als we bij een strand komen ,allemaal grote auto s op de parkeerplaats,op het strand valt het mee met de drukte.
Grappig het is echt een natuurpark,denk niet dat je ergens een ijsje kunt kopen ofzo.
Verder maar weer ,we laten lake superior nu achter ons en gaan richting lake michigan.
Leuk!!! We gaan een stuk zandweg ,nou ja weg kun je het niet noemen ,dan nog een heel stuk graffel(schrijf ik dat goed?)road,we laten grote stofwolken achter maar we zijn op de goede weg en rond half 5 zien we dan lake michigan zand en duinen Alweer heel mooi.Gods schepping is zo onvoorstelbaar mooi.
Het hotel waar we 2 nachten zullen blijven ziet er goed uit en is vlak bij de mackinac bridge.