Indiana

26 juli 2015 - Kendallville, Indiana, Verenigde Staten

Gelukkig hebben we nieuwe navigatie gekregen, opgehaald van het vliegveld bij Pittsburgh waar ook een zelfde autoverhuurbedrijf zat als waar wij onze auto s in Toronto vandaan hebben.
Daarvoor hadden we zonder navigatie een poging gedaan om pittsburgh met haar vele bruggen te bekijken, hi hi we hebben denk ik alle bruggen wel gezien!! Wat een doolhof.Daarna naar cleveland,langs lake erie waar we eigelijk graag in willen duiken.......blijken we alleen langs allemaal privestrandjes te komen,nou ja er komen nog meer meren. Door de staat ohio die heel vlak en landelijk is zijn we nu in de staar indiana.

1. Carleen:
    26 juli 2015
    wat zien jullie veel ! gaaf ! veel plezier de voor alle dagreizen die nog komen!
  2. Alex vander veen:
    26 juli 2015
    Gelukkig hebben jullie en nieuwe navigatie ! Een voorspoedig reis en heel veel kijk plezier ! Geniet er maar lekker van ! Wij kijken met jullie mee ! Groetjes Alex & jantiena & kiiids
  3. Dia:
    26 juli 2015
    De wereld is maar groot, zonet een verslag van Gerard (uit Nieuw Zeeland) gelezen, voor een tijdje terug ervaringen van Arjan uit Canada en nu jullie verslag. Prachtig!
    groet van Dia.
  4. Mama Johannes:
    26 juli 2015
    Nu pas de foto van mijn koffer gezien ! De voorkant ziet er nog goed uit, maar het kan een truc-opname zijn natuurlijk.
    Verder reizen we toch wel een beetje met jullie mee, en zijn blij dat het goed gaat. Goede en behouden reis verder !