Pittsburgh

24 juli 2015 - Pittsburgh, Pennsylvania, Verenigde Staten

Gister een lange dag,slechte wifi,daarom nu maar even verslag.
Prachtige rit naar pittsburgh,veel bos,veel van hoog naar laag,leuke dorpjes met huizen die allemaal een veranda hebben,heel netjes of heel vervallen,alles in dezelfde straat
Het lijkt alsof iedereen aan het grasmaaien is.te kleine maaiers op enorme grasvelden(volgens de kenners). We zien amish kinderen in de tuin spelen,borden die waarschuwen voor paard en wagen en voor sneeuwscooters.Wat een andere mooie wereld is dit.We genieten.En toen Pittsburg, de spullen in het hotel brengen even zwemmen en dan de stad in was de bedoeling......dat liep anders ,
De politie kwam er zelfs bij,want toen we bij onze auto kwamen ,was onze navigatie gestolen!!!!!!!
Groot raadsel hoe dat heeft kunnen gebeuren want volgens ons hadden we de auto goed afgesloten met de afstandsbediening.
Brrr is this America ?
Maar goed het gaat een verzekerings zaak worden,wij krijgen zo spoedig mogelijk nieuwe navigatie.En nu maar hopen dat we vandaag niet verdwalen hi hi.......
De zon schijnt ook vandaag weer.

1. Elly:
    24 juli 2015
    Dat is idd balen, vooral als je maar een navigatie hebt!
    Bijzonder dat je nu door de Amisch wereld rijdt ipv van erover te lezen.
  2. Carleen:
    24 juli 2015
    oh, dat is balen...moet je een dagje kaart lezen!
  3. Bineke:
    Hoi,
    Ik lees nu eindelijk ook mee. Klinkt supergoed tot nu toe. behalve dan dit pech-verhaal.. grr balen zeg! Hopelijk gaat het verder allemaal goed!!
    Wij zijn vandaag weer terug van New Wine dat was gaaf. Heel opbouwend en gezellig.
    Groetjes!!
  4. Nellie van der Veen:
    25 juli 2015
    Ik zie aan de foto's dat jullie heel veel moois zien.
    Jammer van de navigatie!
    Ik hoop dat jullie verder geen dingen meemaken zoals dit. Wat een prachtige foto in Independence Missourri.
    Fijn dat jullie genieten!